Zmiany związane z nowym sposobem logowania Uczniów oraz Rodziców do edziennika Vulcan:
Aktualizacja kont Rodzica i Ucznia
W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń będzie musiał samodzielnie – bez udziału Szkoły – zaktualizować swoje konto w Dzienniku.
- Logowanie do Dziennika
- Podaj 4 cyfry numeru PESEL
- Wybierz rodzaj konta
Krok 1:
Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika VULCAN.
Krok 2:
Uczeń i Rodzic podają 4 ostatnie cyfry numeru PESEL w celu weryfikacji.
Krok 3:
Uczeń i Rodzic wybierają rodzaj konta.
Link z instrukcją:
https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/#more
Obecnie uczęszczający do szkoły Uczniowie oraz Rodzicie powinni samodzielnie – bez udziału Szkoły – zaktualizować swoje konta w Dzienniku. Wyjątkiem są Uczniowie i Rodzice z klas pierwszych – aby zalogować się do Dziennika potrzebują jednorazowego kodu dostępu.
Aplikacja mobilna
Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, aplikacja Dzienniczek VULCAN została wycofana z Twojej Szkoły.
Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN.
Konto zwykłe nie ma do niej dostępu. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.
Jak zmienić zwykłe konto na konto eduVULCAN?
Krok 1: Założenie konta eduVULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą wybrać dowolny login (login może być inny niż ten używamy do logowania do konta zwykłego).
Krok 2: Dodanie dostępu do Dziennika VULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą dodać dostęp na dwa sposoby: albo używając kodu, który otrzymują w Szkole albo wybierając opcję „Nie posiadasz kodu jednorazowego, ale masz już dostęp bezpośredni do Dziennika VULCAN przez login i hasło? Przejdź tutaj”.
Krok 3: Wpisanie danych logowania do konta zwykłego w wyświetlonym formularzu.
I gotowe – Konto zwykłe zostaje zamienione na konto eduVULCAN.